onsdag 23 februari 2011

Panettone och vardagsglädje

Ikväll känner jag mig så där varm och nöjd i hjärtat efter att ha spenderat en kväll med fina vänner och god mat. Max fick också leka med en i sin storlek nämnligen Ester. Jag tror att han är kär i henne för han skulle hela tiden pussa på henne. Stackars sötnosen, hon bara satt där och Max tog tag i hennes ansikte med båda händerna och öppnade munnen och tryckte munnen mot hennes. Sött var det, men när man är så där liten så vet man inte riktigt hur hårdhänt man är. Hon verkade inte ta skada av det utan jag tror att hon tyckte att det var lite mysigt.



Efter en god middag åt vi en italiensk efterrätt som man äter i Italien på nyårsafton tillsammans med Champagnen. Champagne byttes dock ut mot kaffe ikväll vilket var helt okej det med.



Nu säger jag god natt och hoppas att kakan i ugnen snart är klar så jag kan sova för redan imorgon klockan 11 får vi lunchbesök av Max allra första vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar