måndag 10 januari 2011

Minisats

Nej, det har inte blivit så många träningsinlägg i denna blogg. Det beror inte på träningsfattigt "år" utan mer på att träningen har varit ganska lik träningen jag alltid tränar.

Men idag äntligen öppnades Minisats igen efter veckor med julstängt. Glädje kände både Max och jag för det innebar träning för mig och gustavmys för Max.

När vi kom dit satt vi en stund alla fyra (Kristin var så klart med) på golvet och lekte med leksakerna. Max tittade nyfiket på både Gustav och Kristin och var hyfsat tillfreds. Efter en kvart gick jag till löpbandet och sprang några kilometrar enda tills de ropade efter Max mamma i högtalaren. Max blev jätteglad när han såg mig och insåg att jag inte alls hade övergivit honom utan att jag bara var borta en liten stund så då kunde han leka ett tag till i lekhörnan med Gustav, men han var noga med att se efter att jag satt med i närheten hela tiden.

Lyckad första gång på Minisats. Vi ser nu fram emot torsdag då jag hoppas på några fler kilometrar innan de ropar efter Max mamma i högtalaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar